تولید برج خنک کننده یا کولینگ تاور تولید برج خنک کننده یا کولینگ تاور .

تولید برج خنک کننده یا کولینگ تاور

برج خنک کننده و روش های تولید آن

سیستم برج خنک کننده یا کولینگ تاور:

برج خنک کننده یا کولینگ تاور وسیله ای برای حذف گرما است که از آب برای انتقال گرایش زباله ها به جو استفاده می کند. تمام سیستم های برج خنک کننده بر اساس اصل از بین بردن گرما از آب عمل می کنند و بخش کوچکی از آب را که از درون واحد چرخش می کند تبخیر می کند. مخلوط کردن آب گرم و هوای خنک تر گرمای نهان بخار را آزاد می کند و باعث خنک شدن آب می شود.

سیستم های برج خنک کننده یا کولینگ تاور آب در صنایع و فرآیندی مانند نیروگاه ها، فرآوری های شیمیایی، کارخانه های فلزی و بسیاری از شرکت های تولیدی که در آن خنک کننده فرآیند لازم است استفاده می شود. همچنین از سیستم های برج خنک کننده می توان برای تأمین خنک کننده راحتی ساختمان های بزرگ تجاری مانند فرودگاه ها، مدارس، بیمارستان ها یا هتل ها استفاده و بهره برداری کرد.

روش مونتاژ برج خنک کننده:

در حالی که برج های خنک کننده با پیکر بندی های مختلفی ارائه می شوند.

دو روش اصلی برای ساخت وجود دارد: در کارخانه یا در محل. هر یک برای موقعیت های خاص مزایایی را به همراه دارد.

برج های کارخانه مونتاژ شده:

برخی از برج های خنک کننده در یک کارخانه جمع شده و سپس به هر کجا که نیاز باشد ارسال می شوند. این واحد های از پیش نصب شده راحت هستند اما ظرفیت کمتری دارند، بالاخره باید در کامیون ها جای بگیرند. با توجه به اندازه آن ها، آن ها بیشتر در کارخانه های فرآوری مواد غذایی، هتل ها و سایر امکانات که به اندازه گفته می شود، نیروگاه تولید نمی کنند، مورد استفاده قرار می گیرند. آن ها برای خنک سازی در سیستم های تهویه مطبوع HVAC بسیار رایج هستند. از آن جا که برج های خنک کننده بسته بندی شده اغلب در مناطق مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند، تمرکز بیشتری بر ویژگی های کاهش سر و صدا مانند سیستم توزیع آب با استفاده از نیروی جاذبه یا پیش نویس ناشی از آن دارند، اما آن ها می تواند برای رفع نیاز های مرکز شما پیکربندی شود.

برج های خنک کننده درست شده در محل:

تأسیساتی که گرمای بیشتری تولید می کنند اغلب به برج هایی با ظرفیت بیشتر از آن چه تولید کننده برج خنک کننده می تواند از قبل مونتاژ و حمل کنند، نیاز دارند. بنابراین نیروگاه ها، پالایشگاه ها، کارخانه های فرآوری فولاد و سایر تأسیسات بزرگ صنعتی از برج های درست شده میدانی استفاده می کنند که می توانند به اندازه نیاز بزرگ باشند. سازنده به طور معمول نیروی کار و تخصصی را برای جمع آوری برج های خنک کننده در محل فراهم می کند.

چرا برج های خنک کننده این همه آب مصرف می کنند؟

بیشتر برج های خنک کننده از آب برای کار استفاده می کنند. و بعضی از برج های خنک کننده آب زیادی مصرف می کنند.

بسته به نیاز خنک کننده ساختمان یا فرآیند، اندازه کولینگ تاور میزان مصرف آب و تأمین رد گرما را تعیین می کند. برج های خنک کننده از تناژ به عنوان درجه بندی استفاده می کنند، به طور معمول، هر چه میزان تناژ بیشتر باشد، برج خنک کننده آب بیشتری مصرف خواهد کرد.

یک کولر مایع دائماً آب را روی لوله حاوی آب گرم شما پاشش می کند، بنابراین گرما از آب داغ داخل لوله به آب خنک خارج از لوله منتقل می شود. آب پاش شده هرگز وارد منبع آب شما نمی شود (به همین دلیل به آن ها برج خنک کننده مدار بسته نیز گفته می شود) و به طور مداوم نیاز به پر کردن دارد.

برج های خنک کننده مرطوب از خنک کننده تبخیری استفاده می کنند و آب گرم شما را در معرض هوای آزاد قرار می دهند، بنابراین با فرار بخار و قطرات از بالای برج خنک کننده، سیستم شما دائماً در اثر تبخیر و رانش آب خود را از دست می دهد. علاوه بر این، با تبخیر آب، مواد معدنی به جا مانده و غلظت آن ها در منبع آب شما افزایش می یابد، که اگر تنها بماند می تواند برای برج خنک کننده و سایر تجهیزات و قطعات برج خنک کننده مضر باشد. برای حل این مسئله، برج های خنک کننده مرطوب مقداری از آب سیستم شما را نیز پاک می کنند. همان طور که قبلاً گفته شد، به این آب، دمیدن یا تخلیه گفته می شود.

برای جبران این سه راهی که برج خنک کننده مرطوب شما آب را از دست می دهد، بیشتر استفاده می کند. برج های خنک کننده مرطوب دائماً آب شیرین را اضافه می کنند، که آب آرایش نامیده می شود، تا اطمینان حاصل شود که همان مقدار آب همیشه به منبع آب شما بر می گردد. مقدار آب آرایش همیشه باید برابر با تبخیر و رانش شما باشد.

تولید کننده برج خنک کننده:

ما امیدواریم که این وبلاگ کوتاه به شما کمک کرده باشد تا درک بهتری از متغیر هایی که می توانند بر تأثیر عملکرد برج خنک کننده تأثیر بگذارند، به دست آورید. اگر می خواهید در مورد گزینه های گولینگ تاور که شرکت مهتاب گستر ارائه می دهد بیشتر بدانید یا می خواهید با یکی از تکنسین های برج خنک کننده ما بررسی تعمیر و نگهداری کنید، امروز با ما تماس بگیرید و قرار ملاقات بگذارید. ما در صدد ارائه بهترین راه حل های برج خنک کننده صنعتی هستیم و مطمئن هستیم که در صورت نیاز می توانیم به شما کمک کنیم.

برج های خنک کننده، اگر چه ماشین های قدرتمندی هستند، اما برای اطمینان از عملکرد صحیح آن ها در بالا ترین بازده به بازرسی های دقیق نیاز دارند. یکی از مهم ترین اجزای نگهداری، پیشرانه دنده برج خنک کننده است. کارشناسان خدمات برج خنک کننده یا کولینگ تاور در شرکت مهتاب گستر می توانند به شما در نگهداری، تمیز کردن و تعمیر درایو های دنده برج خنک کننده، نازل برج خنک کننده، پکینگ برج خنک کننده، قطره گیر برج خنک کننده و فن های برج خنک کننده کمک کنند.

گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های برج خنک کننده و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برج خنک کن فایبرگلاس و فرایند تولید برج خنک کننده و همچنین سؤالات بیشتر در مورد راه حل های کمکی برج خنک کننده یا سایر دستگاه های خنک کن و نیز اطلاع از قیمت برج خنک کننده، لطفاً با کارشناسان و متخصصان مهتاب گستر ازطریق شماره تماس های02166706377و۰۹۱۲۶۲۱۸۵۳۳در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات ما، از جمله سیستم مدیریت روغن قابل حمل برای برج خنک کننده، از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که در مورد مناطقی که خدمات می دهیم و کیفیت ساختی که می توانیم برای تعمیر یا نو سازی درایو های چرخ دنده برج خنک کننده شما به ارمغان آوریم، به شما بیشتر بگوییم.

 تشکر ویژه از سایت یو آپلود


برچسب: برج خنک کننده - تولید کننده برج خنک کننده - تولید برج خنک کننده - قیمت برج خنک کننده - فروش برج خنک کننده - برج خنک کننده فایبرگلاس - برج خنک کننده مکعبی - کارخانه برج خنک کننده - خط تولید برج خنک کننده - برج خنک کننده مهتاب گستر - مهتاب گستر،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۸:۳۹ توسط:شرکت مهتاب گستر موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده